ایران شیعه نین اوجاغی دیر و بیزده شیعه ییک
نوشته شده توسط : mosafer

امروز یکی از دوستان عزیز از کشور آذربایجان میهمان ما بود و از اوضاع

کشورش میگفت. از مبارزانت و اسلام خواهان آن دیار .

علی اکرام علی اف معروف به حاج علی اکرام علیزاده برای مسلمانان قفقاز و روسیه نامی شناخته شده است . حاج علی اکرام از جوانی انقلابی پرشور و فعالی بود که در سایه فعالیتهای دهها ساله خود در راه اسلام و جنبش بیداری اسلامی و سپری کردن عمر خود در راه اسلام و گذراندن سالها از عمر گرانسنگ خود در زندانهای حیدر علی اف ( از چهره های شناخته شده حزب کمونیست شوروی و عضو سازمان ک گ ب و رییس دولت باکو ) به چهره معروف جنبش اسلامی قفقاز تبدیل شد . وی با فروپاشی شوروی « حزب اسلام » را تشکیل داد . این حزب با استقبال گسترده اهالی روبرو شد و پس از به قدرت رسیدن حیدرعلی اف به شدت سرکوب و اعضای آن دستگیر و زندانی شده و برخی نیز به شهادت رسیدند. این مجاهد خستگی ناپذیر در زندانهای خاندان علی اف ( هم در دوره حاکمیت حیدر  و نیز در حاکمیت الهام علی اف )  سالهای متمادی محبوس شد  و تحت شکنجه های غیرانسانی قرار گرفت و بینایی و سلامت وجود خود را از دست داد. حاج علی اکرام طی سالهای گذشته بارها برای انجام اعمال متعدد جراحی به ایران سفر کرد اما شکنجه های وحشیانه ماموران حاکمیت ضد اسلامی باکو چنان بر وجود وی تاثیر نهاده بود که هرگز سلامت خود را بازنیافت و سرانجام بر اثر بیماریهای ناشی از شکنجه و زندان دیروز پنجشنبه درا فانی را وداع گفت.

وی مبارز  خستگی ناپذیر و جسور اسلام بود . این مجاهد بزرگ بارها زندانی شد اما در بیدادگاههای رژیم صهیونیستی باکو به صراحت از ضد اسلامی بودن حاکمیت باکو سخن گفت و ماهیت ضد اسلامی رژیم باکو را افشا کرد .هنگامی که وی را به دفاع از ایران متهم کردند فریاد زد : ایران شیعه نین اوجاغی دیر و بیزده شیعه ییک ( ایران کانون شیعیان است و ما هم شیعه هستیم )

او میگفت: ما 8 سال ( جنگ ایران ودنیا)

عید نوروز نگرفتیم،چون شهدا را می آوردند

( ما با آنها آشنا بودیم و بیاد آنها مجلس میگرفیم.

مهدی و حمیدباکری و سایر شهدا رو)

با خنده شما میخندیدیم وبا گریه شما میگریستیم.

اون هفته آخر اسفند به خیل دوستانش پیوست.

روحش آسمانی.

 





:: برچسب‌ها: مسافر , دیدار , 1404 , سبز , دانلود مهربانی , 2مگابایت احترام , شهید علی اکرام علیف , مسافر777 , مسافر 1404 , باکری , ,
:: بازدید از این مطلب : 754
|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: